「嘉義-西區」深山土雞城(Mountainside Country Chicken Restaurant)

這是我們在土雞城享用的桌菜,看到這個肉拌飯,整個都食慾大開了呢,重點是餐廳旁有超大的停車場,還有遊覽車的車位,也難怪我們特地南下嘉義來享用這間土雞城來當作晚餐。 

これは私たちが土鶏城で楽しんだ卓上料理です。この肉拌飯を見ただけで、食欲がそそられます。また、レストランの横には大きな駐車場があり、観光バスも停めることができます。そのため、私たちはわざわざ嘉義まで南下して、この土鶏城で夕食を楽しみました。 これが、土鶏城で食べた卓上料理です。肉拌飯は、鶏肉とご飯を合わせた料理で、とても美味しかったです。また、レストランの駐車場は広くて、観光バスも停められます。そのため、私たちは嘉義まで南下して、この土鶏城で夕食を楽しみました。 

This is the table dish that we enjoyed at the country chicken restaurant. Just seeing this meat and rice stir-fry made my appetite go wild. Plus, the restaurant has a huge parking lot that can even accommodate tour buses. No wonder we made a special trip to Chiayi to enjoy this country chicken restaurant for dinner. Here is the table dish that we ate at the country chicken restaurant. The meat and rice stir-fry was very delicious. The restaurant's parking lot is also very large and can accommodate tour buses. That's why we made a special trip to Chiayi to enjoy dinner at this country chicken restaurant.

留言

最新文章