「店家推薦-鋼琴搬運」Kaohsiung piano moving-高雄鋼琴搬運

Because my mother’s family lacks a three-seat wooden chair, and I want to bring the piano to my home.
因為媽媽家缺了一個三人座木椅,而我想把鋼琴帶來家裡好好使用



This morning, the crane appeared at the door of the house.
今早吊車就出現在家門口了

My mother also entrusted the masters to bring the basil potted plants to me.
媽媽還委託師傅們帶了羅勒盆栽來給我

Ready to use the crane to hang the piano into the house.
準備使用起重機吊掛鋼琴進家裡了


Very good piano moving master,
also introduced to the tuning master to me
很不錯的鋼琴搬家師傅,還介紹調音師傅給我


After the tuning master checked, I found out that my piano was harassed by the mouse.
調音師傅檢查完才發現,原來我的鋼琴被老鼠騷擾過了

The tuning master is very careful to clean and repair my piano.
調音師傅非常細心地替我的鋼琴清潔和維修

The master is still bringing some parts back to repair, hoping to play a healthy piano as soon as possible.
師傅目前仍把部分零件帶回修理,希望早日可以彈奏健康的鋼琴

留言

最新文章